Cranberrie - under construction

05.03.2009., četvrtak

Miš-maš

?
Jel se tak zvalo ono neko piće koje je bilo mix nečega i nečega?

No, uglavnom, ja ću kao i Kinky nadrobiti svašta...

Ja sam madežasto stvorenje.
Svjetlooko, svjetlokožno, svjetlokosno. I madežasto. Izuzetno madežasto. Točkasto. Posvuda.
Prošle godine na moru mi bijaše dosadno u jednom trenu na plaži i prebrojala sam si lijevu potkoljenicu - samo prednju stranu. Rezultat: 45 točkica. Veličine razne. Uglavnom su mali i točkasti.
Ali po ostalim dijelovima tijela imam i velike madeže.
Imam ih i po licu.
Najviše me pikao jedan veliki na čelu i jedan mali bebač koji se počeo stvarat prije jedno 2 godine i raste - na vršku nosa.
E taj me posebno pikao u oko jer je onak vještičji.
I odlučila ja bit lijepa udavača i odstranit te madeže.
Našla ja vezu (jer danas nikud u bolnicu bez veze), došla na operaciju, veza je iznenada morala otići iz ambulante i ja dopala jednoj drugoj teti u ruke. No to je nebitno.
Osim što je sam doživljaj operacije uživo sasvim nešto najodvratnije što sam iskusila do sada, i sam osjećaj kad te niš ne boli ali po njenim pokretima ruku kužiš kaj radi - je jednako odvratan.
Ovaj kapitalac na čelu je bio problematičan, pa je čak dvaput šivala, no na kraju je ispao divan mali ožiljkić crtica.
Onaj bebač je sve shebal. Reagirao je na konac što je rezultiralo upalom pa sam svaki drugi dan hodočastila na previjanja i preglede.
Danas, tjedan dana nakon operacije su mi vadili konce i ovaj na čelu super izgleda, a na nosu imam rupu.
Kažu da to sve biti ok i da se neće ništa vidjeti.
Ja sam naravno sve ove dane turbo luda od svega, naravno prekinula sam dijetu od živčanoče i vratila jednu kilu gore. Za ubit se.
No od slijedećeg tjedna mogu vježbat i to ozbiljno krećem i nema više zezancije s kilama.

Jučer sam se družila sa svojim forumašicama koje su mi bile u gostima :)
Fino smo papale, pričale, zezale se...
I nakon prošlogodišnjeg tečaja sam prvi put nekoga šminkala i ispalo je sasvim pristojno za mene neiskusnu :)
Možda bi se stvarno malo više tome trebala posvetiti...
Moram još malo o svojim forumašicama....
L - je tak divna... stvarno je predivna osoba... i puno mi je sličnija od A, ali i ona se toliko oko toga svega nervira da bu dobila čir na želucu...
A - isto je divna, ali je totalno spaljena sa detaljima i toliko na to troši vremena a nitko od gostiju tome neće posvetiti ni sekunde vremena... joj joj...
Moje udavače... :)

Dragi i ja smo se navukli na tv.
Mislim da sam već pisala da imamo novi lijepi veliki ldc... very nice :)
Ali nedavno smo otkrili da imamo dostupan i HBO i HBO Comedy, pa smo se malo navukli na filmove što nas prije uopće nije pucalo... A sad se često zateknem u pol jedan u noći kak buljim u neki film - film koji nije repriza :)

Bijah danas na probnoj frizuri kod svog Tomeka.
Nakon pokušaja skroz dignute kose, mislim da će ipak biti poludignuta samo moramo još naći najbolju verziju....

Ne, haljinu još nisam našla.
Ali vjerovatno ću drugi tjedan ići u jedan salon gdje mi frendica pozna vlasnicu pa vjerujem da će se extra potruditi oko moje haljine...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiii... mislim da bi to za sada bilo sve...

UPDATE:
Mmmmmdaaa... kod nas to u bolnicama još uvijek režu a pošto sam išla preko zdravstvenog - eto mi ga sad na...
Baš sam glupa...
Ali obećana mi je plastična nosa (od strane dragog naravno) ak ovo ne bude dobro :D Svako zlo za neko dobro...
- 22:01 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi